TIPS OCH INSPIRATION TILL PYSSEL

tisdag 22 mars 2011

Vårtecken.


Nu har det blivit fart på våren; tio plusgrader var det idag! Men fortfarande finns det snö överallt, och en riktig snödroppe har inte en chans här. Man måste alltså hjälpa våren lite! Den här blomman har jag velat göra länge, men aldrig hunnit med. Jag blev väldigt glad över att det blev precis som jag hade föreställt mig. Jag har använt filt, grön textilpenna, en piprensare och lite grönt garn. Garnet har jag lindat kring piprensaren. Sångsvanarna blev lurade av mitt vårtecken i alla fall och simmade i älven idag. Det var nog lite för tidigt...

Nu is het echt lente aan het worden; het was tien graden vandaag. Maar overal ligt nog sneeuw, en een echt sneeuwklokje is nog kansloos. De lente moet dus een handje geholpen worden! Dit bloemetje had ik al heel lang in mijn hoofd, maar het kwam er niet van om het te maken. Ik was erg blij toen het uiteindelijk precies zo werd als ik me voorgesteld had. Ik heb vilt, een groene textielstift, een pijpenrager en een beetje groene wol gebruikt. De wol heb ik om de pijpenrager gewonden. De wilde zwanen zijn in ieder geval om de tuin geleid door mijn lentebode, want er zwommen er vandaag in de rivier. Dat is misschien nog iets te vroeg....
.

1 kommentar:

Sjoske sa...

Ach arme natuur wordt mooi voor de gek gehouden door jou!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Bloggarkiv

Leta i pysselbloggen:

Följare